18.8.07

NASCONDINO

11 Comments:

Blogger etalon said...

...και πολυ καλα θα κανεις!!!
Αλλα να το ξερεις, στο τελος θα σε βρει.

2:01 π.μ.  
Blogger Dante said...

Ε μα πια μ' αυτά τα emo-intelectualy-mixed καταθλιψο-like multi-νοηματικά...
Εμένα όνομα μπροστά στον καθρέφτη μου έρχεται μόνο: "Κάντιμαν, κάντιμαν κάντιμαν" :S

Και σταμάτα να ψάχνεις δεξιά κι αριστερά, θα χαζέψεις...
Cheer up, ξεκίνα να λάμπεις σαν τον πιο λαμπρό ήλιο που έχεις δει ποτέ,
και θα έρθει να σε βρει μόνο του το καλοκαίρι σου...
Σκοτεινιασμένο τι να σε κάνει; Το καλοκαίρι είναι φως.
Γίνε φως and enter.
Φιλιά boy.

ΥΓ: Εσύ ψάχνεις καλοκαίρια, κι εγώ το ιταλοελληνικό λεξικό με τους τίτλους σου κάθε φορά... :P

2:40 μ.μ.  
Blogger veloz said...

isws na xreiastei na meineis krymenos gia poly kairo. Ypomoni, mexri tote.

3:06 μ.μ.  
Blogger billzouk said...

Ε, αι στα κομματια dante!
Με προλαβες με τον candyman!

12:13 μ.μ.  
Blogger Good As You said...

αχ τι ωραια.. κ φετος μαζι... αντε.. στον τελειο χειμωνα που ερχεται.. (για αυτα που γραφεις λεω)

10:53 μ.μ.  
Blogger Bliss said...

μεχρι τοτε
εσυ θα προσμενεις αυτο το -τοτε-
και μαλλον you are willing to..

11:57 π.μ.  
Blogger satya said...

Ποσο μου έλειψεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!! Σμουτς!

4:18 μ.μ.  
Blogger Nick said...

Geia sou . :)

1:06 π.μ.  
Blogger koolkiller-ess said...

παλι εδώ λοιπόν...κι αν αυτό που θες είναι άλλο απ' αυτό που έχεις ανάγκη ; πες μας τότε!...

10:54 π.μ.  
Blogger foolish cloud said...

Πολύ ωραίο... Να κρυφτείς, αρκεί να ξέρεις το λόγο και να τον πιστεύεις...

4:22 μ.μ.  
Blogger Y.K.M.T. said...

#στο τέλος όμως...θα είναι το τέλος...etalonako μου...

#dante...όλο μου γκρινιάζεις αλλά όλο βόλτα στο μπουντρούμι μου είσαι...όσο προλαβαίνεις ακόμα...

#veloz...ίσως να μουν από την αρχή έτσι...και να είμαι ήδη πολύ καιρό...

#οκ...ο dante αλλά κι εσύ billzouko? ωραίος φίλος...

#να τος ο μικρός μου...για το μαζί...δεν ορκίζομαι...(για αυτά που γράφω λέω...)χε

#bliss μου...απλώς χειρίζομαι καλά την αναμονή....

#satyaaaaa....κι εμένα...φιλί

#nick...το πιο μη αναμενόμενο comment...και...χάρηκα πολύ...που είσαι εδώ...κι εγώ εδώ...

#θα προλάβω kookie μου...ή θα με προλάβει το Blog?

#f.c...δεν είμαι και πολύ σίγουρος για αυτά που ξέρω...μόνο γι αυτά που πιστεύω...

φιλί σε όλους...

7:26 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home