26.7.07

L'OSCURITA'



τσαλακωμένο πακέτο στο τραπέζι
με τις αντοχές μου μετράω αυτό το καλοκαίρι.
βγάζω τα παπούτσια μου
ανεβάζω τα πόδια στον καναπέ.
γελάω χαριτωμένα.
.
μου φαίνονται όλα πιο δύσκολα.
κάθε φορά και πιο δύσκολα.
θα σου πω όταν φεύγεις πως χάρηκα
μόνο αν το εννοώ.
χάρηκα.
.
σπασμένη ομπρέλα στον ήλιο
σκυφτός και γλείφω την άμμο.
μωρό ξανά, ξανά μωρό
και γλύφω την άμμο.
.
κουράζομαι πολύ
με σώμα στεγνό.
τα μάτια μου πρήζονται
όλο και πιο συχνά, φύσα
φύσα μου να τα ανοίξω
.
σαφής και πάλι δεν θα είμαι
ασαφής θα παραμείνω.
αφού.
αφού και οι λέξεις είναι ασαφής.
για εμένα.
αφού.
.
αν κάτι πρέπει να νικήσεις
είναι η αδυναμία μου
να εκφράζομαι.
κι εσύ. και όλοι
.
τσαλακωμένο πακέτο στο τραπέζι.
σου είπα πως το κοίταξα τυχαία.
τυχαία κοίταξα τον καπνό από το τσιγάρο σου
που χόρευε στην αίσθησή μου δίπλα.
.
όλο αυτό είναι ένα τίποτα.
μπορεί.
μα είναι το δικό μου.
το τίποτα.
.
κρύο νερό
και αέρηδες.
για μια γουλιά
θα δώσω την ευχή μου
και όποιος κατάλαβε
ας πιει και αυτός μαζί μου.
όχι εμένα.
αλλά αυτά που ασαφώς
χτίζουν οι λέξεις που φοράω.
.
τα ρούχα μου στεγνώνουν
στο μπαλκόνι.

9 Comments:

Blogger ιακωβος said...

και γλυπτης και γλειφτης?

τι καλο εφτιαξες με τη λασπη?

11:25 μ.μ.  
Blogger Y.K.M.T. said...

μα είσαι τόσο φίλος μου...?
τι να φτιάχνω...παιχνίδια με τις λέξεις...
(μα τόσο φίλος μου...?)
miss u...

11:29 μ.μ.  
Blogger γιάννης φιλιππίδης said...

Πάνε αρκετά χρόνια πια
που χάρισα τα λεγόμενα «ρούχα μου…»
ντύνομαι λόγια,
συχνά ασιδέρωτα
στην κρίση των πολλών…

11:24 μ.μ.  
Blogger etalon said...

...περασα και δε βρηκα ρουχα στο μπαλκονι να στεγνωνουν
βρηκα εσενα να στεγνωνεις καθημερινα και πιο πολυ
να στεγνωνεις σιωπηλα
κι ας βαζεις λεξεις

ισως σου λειπει το καλοκαιρι σου
-ποιος το πηρε?-
καπου το αφησες κι ηρθε ο επιτειδιος και στο εκλεψε
επρεπε να προσεχεις

τα αυτονοητα πρεπει να προσεχουμε
αυτα ειναι που φευγουν πρωτα...

κι οσο για τα βλεμματα σου
δεν ειναι τυχαια...

τιποτε τυχαιο
εκει που επικεντρωνεται το βλεμμα
εκει ειναι η αναγκη η απο μεσα

στο τσαλακωμενο πακετο
ισως
και να χεις αναγκη αυτο
ενα τσαλακωμενο πακετο
οικιοτητας

μετα απο...

καληνυχτα.

4:05 π.μ.  
Blogger Κώστας said...

Η φώτο φαίνεται σαν μεγέθυνση τμήματος της πλάτης σε συνδυασμό με ακτίνες Χ (εξ ου και το ροζ χρώμα!).

11:49 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

sto pa ksana paliotera pws h agria omorfia soy moiazei oikeia..sthn ygeia mas loipon..
dark silence

6:31 μ.μ.  
Blogger Ηλιας....Just me! said...

κρύο νερό
και αέρηδες.
για μια γουλιά
θα δώσω την ευχή μου
και όποιος κατάλαβε
ας πιει και αυτός μαζί μου.
όχι εμένα.
αλλά αυτά που ασαφώς
χτίζουν οι λέξεις που φοράω.....


Δείχνεις να φοράς πολύ όμορφα ρούχα... Στην υγειά σου...

2:08 μ.μ.  
Blogger northaura said...

oscurita στην αδυναμία

πιο σωστό;

3:40 μ.μ.  
Blogger Y.K.M.T. said...

αχ να στε όλοι...τι καλά...τα ρούχα μου είναι τελικά που στεγνώνουν ή εγώ;
κάτι πρέπει να κάνω...
μυστικό κρατάτε...?
θα σας πω...σε λίγο καιρό...

φιλί...ένα για τον καθένα...

6:54 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home