9.6.07

IL REGALO


8 Comments:

Blogger etalon said...

με εκτιμηση
συμφωνω απολυτως

1:26 μ.μ.  
Blogger Κώστας said...

Καλό μας θάνατο λοιπόν..

Συμφωνώ απολύτως, επίσης.

7:21 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ωραιο, χαρουμενο, κυριακατικο ξυπνημα! λολ!

1:56 μ.μ.  
Blogger industrialdaisies said...

Η μελλοθάνατη σε χαιρετά! :)

10:06 μ.μ.  
Blogger satya said...

Εγώ δε θα πεθάνω. Είμαι ιδέα.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
............................γκντόινγκ (ο ήχος του κεφαλιού μου που πεφτει στο πάτωμα σαν σπασμένο κεφάλι καρφίτσας.)

10:52 π.μ.  
Blogger niath said...

θανατος...
το επομενο επιπεδο...
καλωσορισατε

11:29 μ.μ.  
Blogger koolkiller-ess said...

στοιχημα ότι κάποιος θα παραβιάσει το κουτάκι σου πριν το καταλάβεις...και θα βγει ζωντανός κι αλώβητος
ο θάνατος είναι απλά κάτι που γίνεται

1:32 μ.μ.  
Blogger Y.K.M.T. said...

#etalon μου φιλί...

#και σε εσένα κωστή...

#bilzoukako...έχεις δίκιο...αλλά το έγραψα με χιοθμοριστική διάθεση...δές το λίγο πιο ειρωνικά...ξέρεις...!πως μιλάω γενικώς;ε...έτσι!

#χαίρε indy!

#satya...κομψά που πέφτεις όμως!

#καλώς σας βρήκαμε να πω,niathako,...;

#μα αυτό θέλουμε ...να το παραβιάσει...σμουάτσ γλυκιά μου!

###και που είναι ο άγνωστος που μου καίει το μυαλό;δεν μπορώ πια χωρίς...###

4:15 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home