10.7.07

DELTA




ανοιχτό παράθυρο στον ήλιο,
φωτεινές φυσαλίδες να σε σπρώχνουν
στην άλλη πλευρά.
είναι, ξέρεις, ξέρετε,
η πλευρά του τριγώνου η πιο μικρή.
ισοσκελές. η βάση.
η βάση μας είναι η πιο δροσερή.

η πιο απαλή, η πιο βρεφική.
ποτισμένη με ένστικτα,
αισθήματα και αισθήσεις.
το ΔΕΛΤΑ το μεγάλο, κεφαλαίο ενάντια στο πεζό.
Δύναμη.
τα λόγια μου, οι λέξεις μου και η σκέψη μου,
οι πράξεις μου
και το μυαλό μου ολόκληρο,
τα ηλεκτρόνια και το οξυγόνο μου,
οι σπίθες στην άκρη του ματιού μου,
η νύχτα που κόλλησα στην ανάγνωσή σου,
ο τρόπος που κολλάω πάντα σαν να είναι η πρώτη φορά,
η ελπίδα πως θα είναι η τελευταία…δεν είναι τίποτα.
δεν είναι τίποτα μπροστά στην δική σου Δύναμη.
αυτή που έχεις, αυτή που πρέπει να έχεις, αυτή που δεν έχεις,
αυτή που απέκτησες βιαστικά και άτσαλα,
αυτή που χαλάς και χτίζεις…
την πιο κεφαλαία, βρεφική και απαλή.
.
.
...................................θέλει να μας μιλήσει
...................................http://foolish-cloud.blogspot.com/

13 Comments:

Blogger Dante said...

Είκοσι λεπτά κοιτάω την οθόνη και το μόνο που μου έρχεται να γράψω είναι: "..........." :(

5:32 π.μ.  
Blogger satya said...

Αγκαλιά και φιλί στο μέτωπο.

11:07 π.μ.  
Blogger ιακωβος said...

________*_______

δεν ξερω ακομη.

________________

12:40 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Θάρρος και δύναμη χρειάζεται ο χορός με τις 3αδελφές του..που όλες έχουνε το ίδιο όνομα ΜΕΤΑΣΤΑΣΗ.

2:32 μ.μ.  
Blogger koolkiller-ess said...

τίποτα δεν είναι ανίκητο
ακόμα και το μεγάλο Θ.
ένας φίλος που έφτασε πολύ κοντά-σε μεγάλη βέβαια ηλικία- μου ψιθύρισε στο αυτί
"Ένιωσα μια λύτρωση"
Να ναι άραγε έτσι η ανάσα του, αυτός ο μεγάλος Θ. που κρέμεται πάνω μας σαν μεγάλος όνειρος , και να ναι αυτή η δύναμη μας να ακούμε τα βήματά του σαν την μεγάλη λύτρωση ;

1:26 π.μ.  
Blogger Sigmataf said...

Γιαυτό είμαστε εδώ!

3:46 π.μ.  
Blogger Bliss said...

Dynamh!

12:07 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

DUNNO

2:21 μ.μ.  
Blogger boynextdoor said...

μεταδίδεις καλοσύνη
και αγκαλιάζεις σύννεφα
χωρίς να ζητάς

πόσο όμορφο μπορεί
να είναι αυτό;

10:27 μ.μ.  
Blogger γιάννης φιλιππίδης said...

Oλοζώντανο, ψαγμένο=ΖΩΗ
Απλά τέλειο

καληνύχτα ο γιάννης

12:15 π.μ.  
Blogger foolish cloud said...

y.k.m.t σε ευχαριστώ που έγραψες το blog μου στο post σου και για την υποστήριξή σου.

12:34 π.μ.  
Blogger DREAM ON FUCKERS said...

θα σε δω στη σκιά του δέντρου

κάτω από το παρεό δίπλα στο κεδρόδασος

μέσα στο νερό μια νύχτα που δεν θα έχει φεγγάρι και η γη και το διάστημα θα έχουν γίνει ένα,

αυτό δηλάδή που είναι

το κορίτσι - ρομπότ με μια βαλίτσα μανία-καταδίωξης στο χέρι

2:47 μ.μ.  
Blogger Y.K.M.T. said...

σας ευχαριστώ όλους...12...ή όσα, φιλιά μοιράζω...

7:29 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home