29.5.07

IL PINGUINO


















πτητικά συναισθήματα
.
ακουμπάς επάνω μου
μαγεία και χημεία
σε έναν συνδυασμό
που οδηγεί σε φωτιά...
ή σε ψύξη.
.
και φτιάχνω τύπους για να σε εξηγήσω
τύπους, ορισμούς και πίνακες στοιχείων.
στο ουράνιο λίγο στάθηκα
γιατί θυμήθηκα τον ουράνιο κανόνα μου.
η ειλικρίνεια είναι δίκοπο μαχαίρι.
.
τα πτητικά συναισθήματα
ακούμπησαν στο δέρμα μου
και γρήγορα εξατμίστηκαν,
με τη δική μου θερμότητα.
και με πάγωσαν.
.
δώσαμε λοιπόν τη μάχη μας
εκεί που έλειπε μια σπίθα ήρθε το χιόνι.
.
τι πας να κάνεις με φλογοβόλο στον βόρειο πόλο;
αστεία στον θεό;
κανένας δεν γέλασε
.
που είναι ο ήλιος γλυκέ μου πινγκουίνε...
θα σε ρωτάω κλεισμένος σε μια σκηνή
στη μέση της ερήμου.


10 Comments:

Blogger ιακωβος said...

αχ! στη φωτο αγκαλιαζεις εναν τεραστιο πιγκουινο???

τελειο!

1:40 μ.μ.  
Blogger Y.K.M.T. said...

αχ μονο εσύ θα το καταλάβαινες...ναι!ναι!καλά είμαστε πολύ φίλοι!

1:41 μ.μ.  
Blogger ιακωβος said...

κλαπ!

1:42 μ.μ.  
Blogger Y.K.M.T. said...

σλαπ!

1:43 μ.μ.  
Blogger Sigmataf said...

Λυρισμός και υποσυνείδητα σε έπαρση.



Σουρεάλ καταστάσεις ξεπηδούν απο αυτή την ένωση.





Κλαπ-κλαπ....


Τα παλαμάκια είναι μικρά και λίγα για αυτό που άπλωσες στις οθόνες μας.



;))

3:54 μ.μ.  
Blogger koolkiller-ess said...

πολύ μου άρεσε η αντίθση πάγου-φωτιάς by the way u ve got mail

12:56 μ.μ.  
Blogger Tf said...

Να ενημερώσω ότι αύριο, 1 Ιουνίου, είναι η μέρα αφιερωμένη στην Αμαλία Καλυβίνου από τους Έλληνες bloggers. Πληροφορίες για τη δράση μας εδώ κι εδώ. Η λίστα των λινκς εδώ. Επίσης στο #Amalia στο irc (GRnet).
Ευχαριστώ και συγνώμη για το, άσχετο με το ποστ, σχόλιο.

2:12 μ.μ.  
Blogger anyone said...

γλυκούλιι....

6:15 μ.μ.  
Blogger etalon said...

κατι σαν τον αστερισμο των πιγκουινων στο Σαμποταζ της Λενας Πλατωνος....

10:54 μ.μ.  
Blogger Κώστας said...

Τυχαίνει να με εκφράζεις πολύ με αυτό το ποστ..

1:17 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home