27.5.07

LA MUSICA

δεν έχω χειρότερο. μη με βάζετε να διαλέγω από τα πολλά. πελαγώνω. πέντε τραγούδια μου ζήτησε ο πατουσάκιας, μια κυριακή έφαγα για να καταλήξω στο ότι η μουσική που ακούω είναι σαν κι εμένα. μωβ. στο κόκκινο και στο μπλέ. ψυχρά, θερμά, θερμά, ψυχρά και κατέληξα να γελώ για ώρες με τις επιλογές μου...που πρακτικά δεν είναι επιλογές αλλά αντανακλαστικές εικόνες από ιστορίες που γράφτηκαν με νότες. τραγούδια χαζά, όμορφα, συμπαθητικά ή ξενέρωτα ίσως...τραγούδια όμως που συμπληρώνουν τις Αναμνήσεις μου...
.

the voice-eimear quinn

ήταν τότε που νόμιζα πως ο κόσμος αλλάζει,
τότε που η φωνή της μου ακούστηκε σαν μαγικό ξόρκι,
ένα κάλεσμα.
στην πραγματικότητα είναι ένα τραγούδι από τη eurovision του 1996.
.
big big world-emilia

μπορώ να συγκινηθώ πολύ,
ναι μπορώ,
και ας γελάνε μαζί μου
για το συγκεκριμένο τραγούδι.
στην πραγματικότητα η emilia δεν είπε άλλο!
.
μάσκα-δέσποινα βανδή

αδυναμίες είναι αυτές.
οι στίχοι του τραγουδιού με χτυπάνε ανάμεσα στα μάτια.
θα μπορούσα να το είχα κάνει post.
στην πραγματικότητα θα ήθελα να το είχε κάνει videoclip
γιατί μου τη σπάνε τα παιδάκια με τα σκουφιά.
.
sunday morning-velvet underground

για όλες τις κυριακές που έχω καθήσει μέσα στο σπίτι.
γιατί αυτό το τραγούδι μου θυμίζει πως οι σχέσεις των ανθρώπων,
καμμιά φορά, και το τονίζω, καμμιά φορά, δεν κολλάνε σε αποστάσεις.
στην πραγματικότητα όμως κολλάνε.
.
always-erasure

αν έπρεπε να διαλέξω ένα τραγούδι, θα ήταν αυτό.
οι φιλίες και οι αγάπες μου ξαπλώνουν επάνω του.
στην πραγματικότητα αυτό το τραγούδι μπαίνει σε κάθε cd
που γράφω για κάποιον.
.
δεν θέλω να βάλω κανέναν από εσάς σε αυτή τη διαδικασία.
και δεν μπορώ πάλι να διαλέξω πέντε από εσάς.
κάντε παιχνίδι σαν να μη μοιράζει κανείς.
έτσι κι αλλιώς μεταξύ μας έιναι όλα.ε;





10 Comments:

Blogger ιακωβος said...

πατουσακιας ο περ-?
τς τς τς... να το ακουσει ο τασουλης να αηδιασει!

ΔΕΝ ΕΧΩ ΦΕΤΙΧ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ
ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΑΠΛΩΣ

ευχαριστω

8:32 μ.μ.  
Blogger Lithium said...

the voice....poli kali epilogi....panemorfo tragoudi

:)

11:19 μ.μ.  
Blogger Κώστας said...

Ωραία η Μάσκα.

12:54 π.μ.  
Blogger koolkiller-ess said...

οι επιλογές σου μας λένε τόσα για σένα "always" λοιπόν, ε?

10:23 π.μ.  
Blogger Dante said...

Επιτέλους, ένας άνθρωπος ακόμα που θυμάται το The voice...
Είχα αρχίσει να πιστεύω οτι ήμουν ο μόνος... :)

11:04 μ.μ.  
Blogger mauve said...

...always :-)

1:23 π.μ.  
Blogger APSOY said...

Πειράζει που δεν είχα ακούσει το Voice?
Το άκουσα τώρα και μ αρέσει!!!! :)

Να και κάτι καλό που βγήκε από αυτή την υπόθεση λοιπόν!!!
Credits στον ...πατουσάκια :Ρ
και thank you σε σένα!:)

Καλή βδομάδα!

3:01 π.μ.  
Blogger Y.K.M.T. said...

χαίρομαι που είστε όλη εδώ!καλή εβδομάδα...και χαμόγελα!εγώ προσπαθώ...γλυκιέ μου πινγκουίνε...

1:33 μ.μ.  
Blogger Provato said...

Λατρεύω always, Λατρεύω erasure! μπεεεε :-))

2:51 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

pali to i'm a big big girl in a big big world is not a big big thing if you leave me?
8a to kanw skip...as einai!
Oi alles epiloges gamates...
Filakia baby
Anou

2:42 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home