1.9.07

ΠΑΙΔΑΚΙ

8 Comments:

Blogger Dante said...

Τελικά έχεις δίκιο, μονίμως δεν καταλαβαίνω Τζίζους και σου γκρινιάζω... ( soooorry... :( )
Αλλά ξανάρθα... Άρα είμαι μαζόχιστής ε...? 8-|

Ιδέα: Μπισκοτάκια σοκολάτας, μια φλυτζάνα γαλατάκι κι ένας φίλος να σε πάρει αγκαλίτσα.
Γιατί μου φαίνεσαι λίγο πεσμένος... :(

6:07 μ.μ.  
Blogger Nick said...

mporw efkola na taftistw me afto to keimeno. einai kalo na ypenthimizoume stous gyrw pws tis perissoteres fores afto pou vlepoume pio efkola stous allous einai enas antikatoptrismos monaxa.

12:33 π.μ.  
Blogger G.V.G_Ps said...

όταν φύγει ο πόνος αυτό που θα έχει πάρει τη θέση του θα είναι τόσο όμορφο και καθαρό που μόνο ένα χαμόγελο σαν παιδιού θα μπορεί να το χωρέσει ολόκληρο

το μόνο που χρειάζεται είναι χρόνος

μα το ξέρεις ήδη αυτό...
«ο πόνος που νιώθει είναι αυτός που έχεις νιώσει, τον ξέρεις...»

8:39 μ.μ.  
Blogger DREAM ON FUCKERS said...

σημερα βρεξαμε ο ένας στον άλλον
σημερα ειδαμε τον ήλιο χωρίς γυαλιά
σημερα απλως επιπλεαμε
σημερα αφησαμε το χρονο να περναει απο δίπλα μας,
σημερα καθησαμε ο ενας διπλα στον αλλον



σε φιλω,
το κορίτσι- ρομπότ

υγ. γιατι δεν ηρθες ηλιθιο?

9:56 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

niarf...

2:16 π.μ.  
Blogger Y.K.M.T. said...

#dante μου...είσαι γλύκας...κι ας μη σε έχω δει!

#νικολάκη...ερμ...:-)

#gvg_ps...και που το ξέρω...δεν το καταλαβαίνω...

#κορίτσι ρομπότ...εμείς φευγουμε...και ας λες ό,τι θέλεις!!!χα μιαρφ...

#να κι άλλο γατί...μιαρφ back!

6:39 μ.μ.  
Blogger Κώστας said...

το έχω νιώσει κι εγώ

1:34 μ.μ.  
Blogger Π said...

?

1:37 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home