30.4.07

GUARDO IN ALTO



.

.

ψηλά σε αισθάνομαι,

ψηλά θα ανέβω.

θα παίξω με τις λέξεις σου, θα κρύψω το τετράδιο που έγραψα για εσένα.

.
τραγούδια

.
όλο στο φευγιό και στην αδυναμία.

θα ακολουθήσω την πίστη σε αυτό που λέγεται πετάω ή μετακινώ αντικείμενα με το βλέμμα μου. ίσως και να αναπνέω κάτω από το νερό.

όνειρά μου παιδικά, ασήμαντα μεγάλωνα για να φτιάξω τα μεγάλα στα οποία ποτέ δεν πίστεψα, όταν πετούσα, όταν βυθιζόμουν, όταν μετακινούσα τα ιερά από τον κόσμο, μέσα μου. τα θαύματα είναι τα μικρά, αυτά που σε κρατάνε στη ζωή .γιατί είσαι κάθε λεπτό υποψήφιος φυγής, κι εσύ και όλοι.
μα είμαστε και απόψε εδώ.

και σιγοτραγουδάμε.

τα τραγούδια που από θαύμα γράψαμε.

ψηλά θα γράψω, ψηλά θα ανέβεις, πετώντας.
θα σε κρατήσω με το βλέμμα και αν βουλιάξεις…

...θα αναπνέουμε μαζί.

8 Comments:

Blogger satya said...

...δώσε μου πνοή από την πνοή σου
να ξαναγεννηθώ μαζί σου...

5:29 μ.μ.  
Blogger Nick said...

..ki omws na
perpatw mes ton ypno sou egw
kai mou dineis filia
sta oneira sou ksana
kai se pernw aggalia
me ta matia kleista
pws gennaei sto skotadi
i lypi xara..

6:26 μ.μ.  
Blogger industrialdaisies said...

Δεν είμαστε απλά υποψήφιοι φυγής. Φεύγουμε κιόλας, καθημερινά, απλά, προς τα εκεί που μας τραβάει η ψυχή. Κι όταν αυτή τραβάει κατά πάνω τότε όλα ίπτανται σαν πούπουλα γύρω μας. Όμορφο πολύ το φευγιό αυτό. Προς τα πάνω να πηγαίνεις όσο μπορείς. Σου πάει...

9:35 μ.μ.  
Blogger Y.K.M.T. said...

#satya...αν με παίξεις στα χέρια σου σαν σφαίρα...

#χμμ...πως γεννάει το σκοτάδι;

#θα έρθεις μαζί...;

3:27 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Το έζησα κι αυτό! Ρούφηξα το blog σε μια νύχτα...και δε θα μπορούσε να γίνει αλλιώς. Τόσο ζωντανή σκέψη, τόσο ζωντανή γραφή. Με συνεπήρε! Γιατί...νόμισα πως έβλεπα ταινία τρόμου. Κι ούτε καν μονταρισμένη. Αληθινή απόλαυση του είδους. Με το "εγώ" γυμνό να ανηφορίζει σε δρόμους σκοτεινούς.
Καλή πρωτομαγιά σε όλους!

Ενα ταπεινό ευχαριστώ Y.K.M.T.

3:37 π.μ.  
Blogger industrialdaisies said...

Δεν ξέρω αν μου πάει...

10:30 μ.μ.  
Blogger Κώστας said...

Είσαι ευτυχισμένος. Εγώ αυτό καταλαβαίνω διαβάζοντας τα τελευταία σου κείμενα.

12:12 μ.μ.  
Blogger Χρήστος said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

3:56 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home