23.4.07

ΑΠΛΩΣ ΑΤΙΤΛΟ

τελικά οι πράξεις βίας είναι μία προσωπική μάχη.
είναι ο τρόπος που διασκεδάζω να πονάω, ώστε να βγαίνω νικητής.
η δικιά μου παγίδα. τέλεια σχεδιασμένη και ορισμένη στα μέτρα μου, βασισμένη στην αντοχή μου και στην εξέλιξη των ορίων μου.
δηλώνω ένοχος. ένοχος για την απάτη που οργανώνω κάθε μέρα που ξυπνάω. κύριος της ίδιας μου της ψευδαίσθησης.
είναι μια μέρα ειδική. μια μέρα που με κάνει να πονάω έξω από το ορισμένο. τον έχασα τον έλεγχο τελικά και αν προσπάθησα να μην το πάθω, λυγίζω. λυπάμαι που είμαι εδώ. στην θέση να κρίνω τον εαυτό μου, ξαφνικά.
χωρίς να έχω κάτι έξυπνο να πω, δίχως λέξεις να με αδειάσουν.
υπάρχουν κάποια πράγματα που δεν ξεκολλάνε. που σε μαρκάρουν. κομπιάζω ,και ένας θεός ξέρει, πως πάντα έχω κάτι να πω. είχα.
ασυνεπής είμαι. και αν έφτιαξα όμορφα κείμενα για να το περισώσω.
''δεν μπορώ να είμαι σκλάβος των λόγων μου''.
προσπάθειες όλα. για να με βγάλω από τη λάσπη. κρατήθηκα από τα σχοινιά της απέραντης σοφίας μου, ξέρεις...όσο χωράει μια γυάλα, και κρύφτηκα γελώντας με τον θριαμβό μου. για γέλια ήταν.
μικρόκοσμος πειραματικός και αποστειρωμένος. είναι μεγάλη μαλακία να πιστεύεις πως ο κύκλος σου είναι το φρούριό σου. είναι ακόμα μεγαλύτερη μαλακία να πιστεύεις πως χρειάζεσαι ένα φρούριο. ο κύκλος έιναι ο κύκλος. ορισμένος ως αγάπη, ως cosmopolitan, ως μια βόλτα με πυτζάμες στη βραδινή, έρημη και μωβ φλωρεντία. κάνω συνεχώς λάθη. επαναληπτικά και με θράσος. ούτε καν με θάρρος. ούτε καν με συνέπεια και απλότητα.
αποζητώ. συνέχεια. και νομίζω πως μένω ίδιος.
καρδιά μου παράλογη, ακόμα σε βρίζω.
αντίληψή μου πλαδαρή, κι εσύ στο παιχνιδάκι. στο ρόλο που σου όρισα. δεν είμαι καλά απόψε. δεν μπορώ να κρυφτώ.
έγινα μεγαλύτερος από το φρούριό μου.
.
εγώ απόψε...περνάω κρίση με το εγώ μου.
γιατί είναι μια ειδική μέρα.
.
σε ευχαριστώ για όλα...
μπορεί να είμαι πολλά πράγματα αλλά δεν είμαι αχάριστος

10 Comments:

Blogger industrialdaisies said...

Καλό είναι αυτό. Για να σπάνε οι κύκλοι και οι άμυνες... Να ανοίγουν καινούριοι, να χαράζονται γρμμές όπως κι αν πηγαίνουν αυτές, μέχρι να φτάσουμε στο βαχο μας. Αυτόν που γλείφει η αλμύρα του ωκεανού γύρω μας αλλά εμείς μπορούμε εκεί πάνω να ξαποσταίνουμε για όσο χρειαστεί μέχρι να νιώσουμε δυνατοί να ξανακολυμπήσουμε... Είναι καλύτερα να σπάνε κύκλοι παρά να είσαι αχάριστος.

3:56 π.μ.  
Blogger Nick said...

..

5:19 μ.μ.  
Blogger boywalkinginthewoods said...

μιά ημέρα μετά
τι έχεις απόψε
που νομίζεις
πως δεν θα έχεις
αύριο
που νομίζεις
πως δεν ξεπέρασες
χτες;
είσαι τα λάθη σου
αγαπώ τα λάθη σου

12:55 π.μ.  
Blogger boywalkinginthewoods said...

μια ημέρα πριν
(ενώ εσύ με το εγώ σου
περιέγραφες εδώ την κρίση σου)
μου είπαν για σένα
είναι πολύ όμορφος
τους είπα ναι πολύ

ναι πολύ και μέσα του

1:01 π.μ.  
Blogger Κώστας said...

Μακριά από μας η αχαριστία.

1:13 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

den xerw an prepei i oxi , an exei noima na to pw i oxi alla exeis diko sou ena kommati tis kardias mou kai tha to exeis gia panta..se eyxaristw gia to sms kai gia tin agapi sou..sagapw

6:15 μ.μ.  
Blogger koolkiller-ess said...

όχι εσύ, όχι εσύ κριτής του εαυτού σου, άσε εμάς να αγαπούμε και να θαυμάζουμε αυτόπου\\ νομίζεις για λάσπη σου

8:27 μ.μ.  
Blogger Sigmataf said...

Εγώ κάθε μέρα περνάω κρίσεις με το εγώ.

αιτία;

Το ονομάζω εγώ και μου απαντάει με το -σεις και με το -σας.

ρε το γ@μ%^&(ο) θα το πατάξω.

Καλησπέρα ρεεεεεεεεεεεεεεέι

4:35 μ.μ.  
Blogger GB said...

Όχι μόνο άτιτλο, μα και χωρίς εικόνα. Αλλά πώς να μιλήσει κανείς στον εαυτό του μ' εικόνες όταν κι η σκέψη του πνίγεται.
"χωρίς να έχω κάτι έξυπνο να πω, δίχως λέξεις να με αδειάσουν": Λυπάμαι, μα υπέροχο.
ένας άγνωστος που σ' ευχαριστεί για τα κείμενά σου κι ας μη στο γράφει ποτέ.

2:00 π.μ.  
Blogger Y.K.M.T. said...

#χμμμ...να 'μαι κι εγώ...θέλω να στείλω σε όλους σας ένα μεγάλο φιλί...νιώθω καλύτερα...και είπα να επιστρέψω με ένα χαμόγελο...σας χαμογελώ λοιπόν...-όπως λέει και ένας φίλος...-

#gb- ένα extra φιλί...για το welcome... :-)

4:38 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home