23.2.07

ΙΧΘΥΕΛΛΕΣ


βρίσκομαι στη μέση ενός πλανητικού ανεμοστρόβιλου και αυτό σημαίνει
ότι δεν ξέρω αν πηγαίνω ή αν επιστρέφω, αν ανεβαίνω ή κατεβαίνω,
αν πρέπει να ανοίξω ομπρέλα ή να φορέσω κοντομάνικο,
τι αισθάνομαι και ποιος είναι ο συντομότερος δρόμος για να βγω από το δάσος. σαν κοντορεβιθούλης που τα πουλιά έφαγαν τα ψίχουλα που του έδειχναν τον δρόμο, είμαι σε σύγχυση.
από την άλλη πλευρά, αν και με αποθαρρύνει το χαμηλό ποσοστό που δίνουν οι επιτυχημένοι άνθρωποι στην έμπνευση, που είναι 10%, θα πρέπει να θυμάμαι και το υπόλοιπο 90% που είναι ιδρώτας. όσο και να θέλω να ουρλιάξω
ότι η έμπνευσή μου υπερτερεί και ότι όλοι θα πρέπει να υποκλιθούν σε αυτή, οφείλω να γίνω περισσότερο πειστικός επαγγελματικά,
όπως και περισσότερο αξιόπιστος στις σχέσεις μου.
Μπορεί να είμαι το πιο καλό παιδί κατά βάθος, αλλά αυτό που μας χαρακτηρίζει είναι οι πράξεις μας.

Το διάβασα κι ένιωσα πως το καλό παιδί στο βάθος με συμβουλεύει…
αυτά που μου λέει μια ζωή τώρα…
τα τελευταία 25 χρόνια…σαν σήμερα γεννηθήκαμε …
το καλό παιδί στο βάθος…κι εγώ

από κοινού αποφασίσαμε να το postάρουμε…για να το κάνουμε δικό μας

Stardust του Γιώργου Πανόπουλου
Athens voice τεύχος 156

6 Comments:

Blogger koolkiller-ess said...

χρόνια πολλά!!

12:47 μ.μ.  
Blogger boywalkinginthewoods said...

χρόνια απλά και αγαπημένα
και πολλά μωρό μου

2:05 μ.μ.  
Blogger Good As You said...

Χρόνια Πολλά και από μένα....

Με υγεία... και....οτι ποθείς στην αγκαλιά σου...

8:16 μ.μ.  
Blogger I have been here before said...

ωραία φωτό ρε

11:48 μ.μ.  
Blogger Sigmataf said...

καλημέρα.

4:24 π.μ.  
Blogger Y.K.M.T. said...

σας ευχαριστώ όλους...για τις ευχές, τη φωτό και την καλημέρα...

12:46 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home