9.2.07

ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΙΙΙ


7 Comments:

Blogger Bliss said...

ποσοι το θελουμε αυτο
και ποσοι το θελουν αυτο απο μας

καλη σου νυχτα

3:12 π.μ.  
Blogger koolkiller-ess said...

άλλη μια πολύ εκφραστική φωτό

10:03 π.μ.  
Blogger I have been here before said...

και σύνεση... μην ξεχνάμε τη σύνεση σουρπουί μου

8:14 μ.μ.  
Blogger G.V.G_Ps said...

Θέλουμε σαφήνεια. Πολλές φορές την απαιτούμε κιόλας... Την κυνηγάμε γιατί μας κάνει να νοιώθουμε πιο συγκροτημένοι και πιο νηφάλιοι.
Για χάρη της επιμένουμε να αναμοχλεύουμε συναισθήματα, να παραπονιόμαστε για σχέσεις που αλλάζουν ρότα, να προσπαθούμε να σώσουμε μια επικοινωνία που θολώνει, να αρνούμαστε με πείσμα να προδώσουμε τα όνειρά μας που ψάχνουν συντροφιά...
και κάπου εκεί, μέσα σε σκέψεις, μουσικές, καπνούς και λιωμένα κεριά, ξεχνάμε τα «άλλα σημαντικά», τα «απλά»!

Μπιπ..δόνηση..1 νέο μήνυμα..
Μα συνεχίζουμε να κοιτάμε έξω από το παράθυρο προσπαθώντας να καταλάβουμε το «γιατί»... την ίδια στιγμή που - άθελά μας (;) - διώχνουμε μακριά την απάντηση!

Υ.Γ. Όχι όλοι μας...

12:18 π.μ.  
Blogger candyblue said...

Αλήθεια,έχουν σαφήνεια τα μηνύματα σου;

1:51 μ.μ.  
Blogger Y.K.M.T. said...

#είναι πολλοί...ε; κάπου θα τους συναντήσω

#kookie μου...φιλί

#τη σύνεση...κράτα την για τον εαυτό σου καλό μου παιδί...εγώ τη βαριέμαι λίγο...δεν μπορούμε να συμφωνούμε σε όλα!...!ή απλώς δεν το αντέχουμε!...με βλέπεις ε!ΑΠΛΩΣ!

#μου αρέσουν τα post into post...χε...γλυκούλα GVG...φιλί και κρατάω το υστερόγραφο...σφιχτά.

#NAI

12:52 π.μ.  
Blogger Κώστας said...

Ειδικά το τελευταίο.

Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από το να σε αγνοούν.

2:38 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home