9.11.06

ΠΑΕΙ ΚΑΙΡΟΣ













9 Comments:

Blogger Good As You said...

ίσως βαρέθηκες να ζωγραφίζεις τους τοίχους, τα παπλώματα, τα πατώματα, τα καλοριφέρ, και ζωγραφίζεις πλέον τη ζωή σου...τη ζωή μου...

2:37 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

θα σου ζητούσα ενα πορταίτο, μα ακόμα περιμένω το παραμύθι που μου έτξαξες..

3:32 π.μ.  
Blogger I have been here before said...

χμ

11:21 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Οταν νιωθεις τοτε δεν ειναι που αρχιζεις να εισαι;
καλη αρχη λοιπον στο ξανα-νεο σου ταξιδι και ο καιρος...
ας ειναι νοτιας

Ι.

12:54 μ.μ.  
Blogger koolkiller-ess said...

ειδικά όταν ζωγραφίζεις, ε ί σ α ι όμορφος

1:46 μ.μ.  
Blogger Фе́ммe скатале said...

Ουτε μια αγκαλιά δεν κάναμε..ουφφφφ

4:41 μ.μ.  
Blogger Bliss said...

polu omorfo to mpouketo!gia mena?:D:D:D


polu kalo postaki!;)

na niw8eis omorfos k xwris th zwgrafia..alla apo thn allh se niw8w giati k gw idia periptwsh eimai otan zwgrafizw eimai allou :-)

2:38 π.μ.  
Blogger Desposini Savio said...

σαν να'ναι από κάρβουνο φτιαγμένο... όμορφο

8:57 π.μ.  
Blogger Y.K.M.T. said...

#goody θα μου ποζάρει η ζωή σου;

#an1 όλο παράπονα, τώρα θα βγάλουμε φωτογραφίες...μετά το παραμύθι...μετα το πορτραίτο

#καλό μου παιδί...χμμ..u know...

#an2 παλιό το ταξίδι και το ξαναρχίζω ...Ι.?

#kookie γλυκιά μου...

#παντεσπάνισσα, δεν τηλεφώνησες...

#margo, αυτό το αλλού είχα ξεχάσει...

#δεσποσινάκι...oil pastel...οι παιδικές μας κερένιες...αυτές βρήκα πάνω πάνω...τα κάρβουνα ούτε θυμάμαι που τα έχω...

11:59 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home