25.10.06

Ο ΚΥΒΟΣ ΤΟΥ RUBIK




4 Comments:

Blogger Bliss said...

h teleytaia frash me eliwse :-(

kalhmera!

1:37 μ.μ.  
Blogger Sigmataf said...

Τα απομεινάρια μιας κατάθεσης.

2:25 π.μ.  
Blogger koolkiller-ess said...

Χτες έπεσε-κυριολεκτικά- ένα λαβωμένο περιστέρι στην βεράντα μου...λες να ΄ναι το δικό σου; λες να ναι η ψυχούλα σου; του έδωσα ψίχουλα και νερό. Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω, δεν ξέρω αν θα ζήσει, δεν ξέρω γιατί ήρθε. Ξέρω ότι τίποτα δεν είναι τυχαίο. Αν σβήσει στην βεράντα μου, θα του δώσω την πιο ωραία γλάστρα μου για τάφο

12:56 μ.μ.  
Blogger Y.K.M.T. said...

margo μου, χειροφίλημα...

sigmataf, υπόκλιση...

kooki δεν ξέρω αν είναι το δικό μου πάντως να το φροντίσεις όπως θα ήθελες να σε φροντίσουν...πριν οι θέσεις αλλάξουν και λυθεί το μυστήριο του κύβου...και βρεθείς πληγωμένη...

ψυχούλες μου...

8:57 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home