30.12.06

IL DIVINO INFANTE


8 Comments:

Blogger niath said...

δεν ειναι πολυ ωραιο το 30.12;

ισως επειδη ειναι αδικημενο και στεκει παντα στη σκια του διασημου 31.12
ισως...

2:11 π.μ.  
Blogger jim said...

i zoi trexei kai emeis trexoume na tin prolavoume, kapoies fores stamatame gia mia anasa kai an eimaste tixeroi tin niothoume na mas zestainei....

to 30.12 einai ontos poli oraio...

1:45 μ.μ.  
Blogger anyone said...

ti gliko post......oti pio gliko tha mporouse na efxithei kapoios gia tin nea ''fora''.....kali xronia se olous....

4:08 μ.μ.  
Blogger Y. K. said...

δεν εχω λογια
ευχομαι "παντα" αυτο το φως να εχει η ζωη σου ..
φιλια
καλη χρονια

2:08 π.μ.  
Blogger Фе́ммe скатале said...

Δε θελω να ευχηθω. Θελω να σε φιλησω και να σου πω κατι στο αυτι

7:04 μ.μ.  
Blogger koolkiller-ess said...

ki egw 8a tentwsw t aytia mou n akousw to gelio oso pio dynato ayth th fora

2:46 μ.μ.  
Blogger Y.K.M.T. said...

#niathako,ίσως...άλλωστε συμπαθούμε τις σκιές...

#στην ανάσα είμαι...

#καλή χρονιά anyone....καλή χρονιά σε όλους...

#φιλιά alicia μου...παιδικά

#πέστο μου...έχω τεντώσει τα αυτιά μου και η στη μουσούδα έχω άχνη...

#με ακούς...;γελάω μεσ την πόλη...

12:41 π.μ.  
Blogger Κώστας said...

Πολύ τρυφερό. Μπράβο!

2:18 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home