25.11.06

L' ASCENSORE


9 Comments:

Blogger candy's τετραδιάκι said...

"Κοφτερο" κειμενο.

"Ψαγμενες" εικονες.

Μ'αρεσει..

Καλο βραδυ!

12:27 π.μ.  
Blogger koolkiller-ess said...

εκείνο το δευτερόλεπτο πριν κλείσει το ασανσέρ, η κρίσιμη στιγμή.. αναρωτιέσαι ποτέ αν χωράς από τη χαραμάδα ή τι να σήμαινε εκείνο το βλέμμα;

4:05 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

λαχταρώ να μου σημάνουν τις ώρες που θα ανήκω στον κόσμο, θα μου ανήκει ο εαυτός μου και θα ανήκω σε εσένα, είναι ευχή.

12:32 π.μ.  
Blogger Y. K. said...

δεν ειναι ταραχη το να μην ανηκεις πουθενα. ειναι ευχη και καταρα μαζι, ειναι μαυρο και ασπρο (οχι γκρι)..

4:11 μ.μ.  
Blogger Sigmataf said...

Όλο το σύνολο πολύ καλό, αλλά οι εικόνες γαμάνε.

6:19 μ.μ.  
Blogger candyblue said...

Και κανείς κανενός?
So what?

1:44 π.μ.  
Blogger Unknown said...

όχι δεν είναι ταραχή αλλά μια νέα αρχή, αυτό το δευτερόλεπτο όμως σου ανήκει

11:49 π.μ.  
Blogger Bliss said...

spase tous deiktes
kai kantous stolidia sto laimo sou

skorpise ton xrono kai kanton mia glukia anamnhsh

skorpise taraxh...gia na prokaleseis
na proskaleseis
kai proskollh8eis stous ogkoli8ous ths agnoias twn sunais8hmatwn sou!

apolause omws auto to stigmiotupo!
aksizei

kai ase tous allous apla na xazeuoun
kai na zhleuoun


kalhnuxta

4:19 π.μ.  
Blogger Y.K.M.T. said...

#CANDY CANDY....ένα φιλί

#kookie μου, τελικά χωράς...και δεν σήμαινε τίποτα εκείνο το βλέμμα...

#γνωστέ/άγνωστε....πρόσεχε τι εύχεσαι...

#alicia, είναι μαύρο και άσπρο...και λίγο μωβ

#σουτου...χεχε...μίλα μου βρώμικα!

#candy blue...δεν έχω απάντηση...απλά αίσθηση...και δεν μπορώ να πω έτσι απλά ...so what...

#street spirit μια καινούργια αρχή...είναι...τέλεια...αχ...ναι θέλω...

#margo μου, τέλεια ιδέα να τους κάνω κόσμημα...και οι άλλοι να ζηλεύουν...

9:23 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home